2006-05-20 20:36:46FOX Koehn

愛自己

經過都柏林大峽谷的驚嚇(太高)和驚嘆(大自然的神奇)
對不起, 我發現我都係愛自己多d.

係大峽谷頂, 我自己問自己: “愛情好重要嗎? 要令自己唔開心o甘耐?”

人生中, 什麼最重要? 家人, 朋友, 愛情?

家人, 係你未識行已經幫你plan讀大學, 邊個畀飯你食? 邊個教你做人道理? 你敢話佢地唔重要? 佢地係你低潮既時候對你不離不棄… 你係人生高峰既時候有無想到多謝你既家人.

邊個朋友唔同你去hea? 你唔開心邊個同你傾通燒? 三人行必有我師, 大家互相幫助. 當然有些朋友都會對你不離不棄, 但有時各有各忙/ 各為其主反面都唔出奇.

愛情, 由wonder到concern, 兩個人互相信任, 同一時間兩個人可以係一晚間由親密愛人變成路人甲. 當然愛情就係o甘易來易去, 唔似家人果種血統關係. 這個易來易去的愛情特性已經嚇怕了我.

可是在你的人生中, 你激嬲得最多, 溝通得最多, 為佢想得最多…
唔係你男/女朋友… 係你自己.

可能下一秒你已經係世界上唔見左,
無人會知道你曾經存在過. 點解唔take your time, enjoy yourself.

我唔係要名留青史, 我只係喜歡做我自己喜歡做既事!!!
我喜歡做既事有:…………………………………