2007-05-10 19:18:22  lian

推薦*..

Every woman in the world 


Every night scenes, dinner and wine, Saturday girls
I was never in love, never had the time
In my hustle and hurried world
Laughing my self to sleep, waking up lonely
I needed someone to hold me, oh

It’s such a crazy home town
It can drag you down
Till you run out of dreams
So you party all night to the music and lights
But you don’t know what happiness means
I was dancing in the dark with strangers
No love around me
When suddenly you found me, oh

*Girl, you’re every woman in the world to me
You’re my fantasy, you’re my reality
Girl, you’re every woman in the world to me
You’re everything I need, you’re everything to me
Oh girl

Everything good, everything fine
That’s what you are
So put your hand in mine and together we’ll climb
As high as the highest star
I’m living the life time in every minute
That we’re together
And I’m staying right here forever, oh(*) 世上的每一位女子  空中補給合唱團















每個夜晚的場景,就是晚餐、酒和週末約會的女孩子
我從未戀愛過,從來沒有機會
在我那豪賭與匆忙的世界裡
總是自我解嘲的入睡和寂寞的清醒
我需要有人擁抱著我

那是個令人瘋狂的故鄉
它會將你拖垮
直到你不再有夢想
於是你終宵狂歡、歌臺舞榭
但你並不明白快樂的意義
我在黑暗中與陌生人共舞
身邊沒有愛
當妳突然找到了我

女孩,妳代表了世上的每一位女子
妳是我的幻想,也是我的現實
女孩,妳代表了世上的每一位女子
妳是我需要的一切,妳就是一切
噢!女孩

美好而善良的事物
那就是妳
所以,讓我握住妳的手,我倆一起攀上
最高的那一顆星
每一分鐘都是在享受人生
當我倆在一起的時候
我會永遠在此

























昨天下午跟亢1起欣賞撕裂人
這片d主題曲超讚,
裡面內容也看d狠傻眼,, 哈哈  也狠好笑
不過有郭畫面讓我狠感動 眼眶也紅惹
就是最後女主角開槍打死自己丈夫那刻,
他丈夫被怪物d唾液插入身體裡,行為舉止都狠怪異
但他還是深深愛著他老婆, 可惜身體不再是他可以控制的
越來越多人被這怪病感染,思想都是他丈夫d思想
每郭人說出來d話都像是他丈夫,但人吃人d世界是多模恐怖
女主角被他們抬回家裡,當女神保護著..
可惜人跟怪物是不同世界d, 當女主角1步步往樓下走時
牆邊是她跟她先生滿滿d過去滿滿d回憶
1張張照片是騙不了人d,頓時她們訂情歌播放著
傷心難過,眼淚流著 卻也喚不回這世界d改變
全世界都變了  身邊愛的人一郭郭變成怪物
最終選擇放棄,  殺了自己最愛d人
所有d怪物都死ㄌ   存活d只有3個人****
這結局狠奇怪...  但中間d內容讓人狠感動。
























  〝 剛看到某人d裸體,真無言!!  〞