2005-07-28 14:23:59森林

星期三/27-7-2005

今日十點幾先起身
起左身之後,已經唔見左我呀媽啦~
我記得佢話過今日要去打牌.
留低左一百蚊係度,咁...佢就走左lu~
睇十月初五的月光,超好睇!!^^
覺得文初好靚仔!!呵呵~~
睇完,幫呀媽吸塵拖地(勁乖)
換衫落街食飯,去左大家樂食
詠霖就食左m記~
返到上樓,就開電腦同埋珊傾電話,
又打日記...超懶...書都未郁過
之後就同呀妹打左一陣牌
登住就沖涼啦~換埋衫
就去左搭車,搭到去,得慧姸,呀孄同華dee~
丸丸同晉晉就嚟緊,bebe就話過三個字先嚟到
咁就等啦~等左兩個字到,丸同晉就到左啦~
咁我地就籌錢先啦~(晉晉叫既,我地被迫架==")
之後就買左肉先啦,之後就買丸丸啦~
bebe嚟埋,之後又買吓水果,買吓菜
終於可以上車啦~
上到車,見到個金色頭髮既男仔
見唔到佢個樣呀,好hurt tim~
本身諗住落車睇吓佢個樣架
不過唔記得左囉~唉!真係失敗~
入到bebe屋企,就係咁搞啲枱呀
爐呀,嘢食咁啦~
差唔多成七點五先燒得,
一開始燒,呀孄同我一樣燒雞翼呀
呵呵~之後就係咁有人燒麵包
食袋冇晒~之後晉晉同華dee就兩個係傾
我地一班女仔就係度講八婆嘢
超好笑講度,最好笑既係
丸丸同我講話覺唔覺慧姸同華dee好多嘢講
點知呀孄又聽到喎,佢係咁笑
嚇死我囉~登住我地問慧姸覺唔覺啦~
佢唔知我地講咩都話覺喎~華dee又係.....
笑死左~之後就講吓其他人啦!
十點幾到就玩左一陣遊戲
之後就搭的返屋企啦~


P.S.丸丸....Happy Birthday~