2005-06-01 19:39:45森林

星期五/1-4-2005

今日爆無聊low~訓到日上三竿先起身.
不過非常開心low,因為平時七點幾就要起身返學.
而家就唔駛喎~爆開心呀~我最中意訓覺呀~
由朝到晚係咁訓都得架!
我唔mind架~因為我訓極都唔夠既!
之後呀媽同呀妹去左剪頭髮,
我咪自己食自己low,不過冇$$
所以留返係屋企食,之後就快快手手咁執房啦!
睇埋四葉草就行左去meki屋企到溫書啦~
行過去個陣撞到呀珍妹,原來佢地間學校要返學啦!
我仲未呀~幾開心呀~
行到去meki屋企,佢諗住開門個陣,佢屋企電話響...........
我就爆無奈咁係佢屋企門口企左幾分鐘"|
真係唔知講咩好low~
入到去,meki問我你好凍咩?
之後我就除左件外套....
用左兩個鐘口黎做地理功課呀~
可想而知係幾難呢?真係想die low~
but考會考個陣就唔會太難既我feel
到左四點幾個陣落左街買野食!
我發覺佢屋企樓下個街市好好low
起碼有冷氣,好過我個邊
白冇的~真係...><
上返去,做埋份功課,其實都算好架啦~
我係屋企一樣功課都唔做呀!
而家肯做功課咪算好low~
五點半,行左上去找婉文同學
見到姑婆,原來佢個媳婦生左
咁我就禮貌地講句生仔定生女呀?
佢同我講.........孖女~~!!
o晒嘴low~兩個~
咁生得既真係~
尋左好耐都尋佢唔到~因為唔知五樓邊間房
算啦~下次先再尋過佢啦!
返到屋企,訓覺
之後起身食飯,沖涼
bebe打黎,同我講:sosing中意我
下........唔係呀化~
點知...佢登住話:愚人節快樂
我頂......玩野咩~嚇死我呀!
下次咪用佢黎玩呀!
我會die架~
之後我地就一齊玩小see啦諗住
點知佢都唔好玩既
我一講完佢就愚人節快樂!
車~~下年唔玩你啦!
一口的都唔好玩既你,扮下野都好呀嗎!
之後就玩meki啦!
佢就好似係遲鈍過人咁
唉~我真係爆晒無奈low~
哈哈哈>m<""|||