2004-07-07 20:45:32Little Lavander ^o^

意大利之行 ~ 梵諦岡+羅馬 (14 June 04)

到達意大利既時候, 大約早上10點幾. 但係由於囉行李既時候發生左d意外, 所以差唔多到11點幾先出到機場, 入到羅馬市既時候已經12點幾啦! 去到hostel放低d野, 同沖個涼, 然後就落左樓下一個café度, 食個lunch! 品嚐一下意大利既美食, d三文治都唔錯, 但係杯cappuccino就麻麻, 可能係因為唔夠熱既關係!
食完野, 我地就向梵諦岡進發, 由於梵諦岡離我地所住既地方不遠, 只係大約15分鐘既車程便到達! 下車後, 我地跟著路標走, 沿途有很多賣服裝同飾物既商店, 各式各樣, 五花八門! 我地都急不及待走進去看看! 而朵欣仲, 大有收穫添! 瘋狂完一輪後, 我地繼續往梵諦岡既方向前進!

梵諦岡係一個全球最細少既國家, 佢既感覺同羅馬好唔同, 比較莊嚴同整潔! 我地參觀完著名既大教堂之後, 本來會去睇埋間博物館, 點知去到果陣已經關o左門! 所以, 唯有返回羅馬市繼續我地既旅程! 之後我地去左羅馬著名既許願池, 我誠心地許左三個大願望, 願望係d咩? 哈哈 ~ 秘密! 晚飯既時候, 我地隨便找了間意大利餐廳, 品嚐一下意大利既名菜。 我們點了意大利海鮮食, 生火腿沙律 同 pizza! Yummy! Yummy!