2007-09-27 20:01:03.* U u ....u u ..

這3天...

今年中秋節...

去左婆婆度食飯 ..

食完坐坐坐...



坐到成11:00 ..

冇得搵少爺..

又一年冇得同少爺過既中秋,,,

.

.

.

第2日..

鋪頭休息..

爸爸要我車mami 同ar妹過tum 仔飲茶,,

佢就自己揸部車..

果然.. baba 唔係我隔離坐住..

1 d 心理壓力都冇... kaka..

泊位1 take 過...



.

飲完茶之後baba就返大陸 ..

我就車返mami 同ar妹返黎 ..

之後就去行街...



haha... 最多收鑊戈個仍然係我 ..

係 edc 買左件3 ..

之後係哥哥度買左套Nike既 sporty ..

hohoho ...



跟住再去睇Gucci..

我同mami 都各自睇中左一個..

佢話下次休息先買 wor..

yeah~~!!

就算佢買.. 我都有份用..hohoho...



途中見到亞室運傳聖火





行到6:00幾 ..

婆婆唔係好舒服..

又揸車過返去陪佢食dinner ..

食完返返黎 ..



差唔多11:30..

..





今日.. 9.27



返學..放學..



再返學..

4:50 放學..

少爺接..

再去 KFC ..

兩粒人 tea 1 tea ..



返歸..






Rain ..

昨天逛街..經過你最愛的"龍棧"喔~!! hohohoho