2007-09-21 17:47:22.* U u ....u u ..

辭職了


今日上堂..

聽到d同學仔個個話搵野做..

講邊到人工高.. 返幾多個鐘 ..

邊度做得舒服... 邊度有得hea..


係佢地傾得開心之際..

我終於下定決心..

決定辭職.. !!!


可能我真係唔捱得 ..

真係3分鐘熱度..



但係我唔想對自己唔好..

唔想冇曬自己既時間..


我會唸..

讀書既日子係一生人之中... 最開心既時間..

當要出去做野既時候..

呢d時間永遠都唔會出現...



有人同我講過..

” 讀書既時候咁快去搵野做..

到畢左業戈時有排做a... ”


咁都岩既..

我都係讀好書先...


加上.. 今年可能係少爺最後一年

畢業之後既佢..


雖然未有打算去邊..

但係.. 我地要好好珍惜見面既時間...