2005-01-18 17:46:27orange_orange

今時今日都係嗌朋友....

說:
要去開會 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
悟係呀
說:
你今朝突登去攞 xbox 呀 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
開完會咪去囉
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你去搵人吹水啦... 唔洗理我架喇
說:
你都傻傻地~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.=
說:
= =v
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你尋晚拱夜既
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
吸????????????
說:
吸晒你 d 衰氣 ^0^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
chi sin kar
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你特登等我訓左先上黎架
說:
=.="
說:
你估我有冇拱神通廣大丫~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
有架如果你追版既話==v
說:
我後尾先入你地果個咩咩淫包果條 thread 咋~
說:
我係等你唔到先入去睇咋~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我尋晚send左個sms比你....
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
跟住又出去食多枝煙... 坐左係床到恰著左
說:
你食還食喎.....唔好插支煙係 smokey 個 gravy 道 =.=
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.=無喇
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唉~
說:
accept that everything will pass ..............
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咪過哂囉
說:
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
(((((((((((((((( 吸 )))))))))))))))))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.="
說:
再吸過~~~~ 吸幹吸淨為止~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你咪拱傻啦
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你想tum我開心唔洗拱既... 真係笑唔出呀
說:
我夠笑唔出咯~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你唔好拱啦
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我個x box 真係貴到飛起~~ V_____V
說:
你唔見過幾多次呀個銀包~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唉~ 我刀唔記得喇V___V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
呢個銀包唔見...真係好唔開心囉
說:
你唔係打緊點解架咩~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
因為係媽咪買比我架... 我返黎HK做野既時候...媽咪話我個銀包唔見得人... 拱大個女刀無個銀包似樣.... 佢就買左個飛甩雞毛俾我喇... V___V 仲有你俾我張咭刀係裡面... 之前想拎返出黎收埋係櫃架... 但係懶懶矛做到..... V____V 另外仲有幾張相.... V____V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
d單同咭唔見左好少事...
說:
噢......
說:
有冇機會搵得番呀 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
矛喇
說:
kekekee d 樹妖走晒 = =v
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
哦~~
說:
你搞緊咩呀~
說:
好忙呀~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔係呀....
說:
阿哥覆左未呀~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
憫憎緊...
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
reply左喇
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
佢黎接我收工
說:
憫憎緊... <~~ 比你打兩野勒~

橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
嘩... 你有被虐狂架@@
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
憫憎刀係自己嗟~~
說:
不如你而家 send smokey 張相比我丫~~ 我等唔切 =.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜拱急呀@@
說:
因為......................冇野做囉 ^^"""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
依~ 你今日未斷過線既
說:
^^v
說:
all depend 個 sw 囉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
今日拱好既... 刀係咪俾我贊壞=.=
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
尋晚我以為你訓左... 驚住on call
說:
咁我都唔係好晚訓..... icq 完你就豬左咯~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你上左去半個鐘?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
果時我刀未訓... 好似係樹行行企企拱
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
之後恰左喇
說:
我一上去就 icq 你~ 跟住係淫包條thread 道見你話去訓...咁我咪 off 左去訓囉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係呀... 我話去訓... 其實我係off左個mon ... 跟住做左日本首相=.=
說:
=.="
說:
你個 icq 唔識叫架 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你唔記得左你教我off左個noise咩... 記唔記得我以前係msn 用咪同你傾計呀... 個ic q炸到我耳聾
說:
記得~ 仲鬧鬼我添 v__v
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
幾時有鬧你喎=.= 鬧你乜呀=.=
說:
鬧我 hurt 到你隻耳仔囉 ^^"
說:
當然唔係好認真果隻鬧喇 ^^""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
果時刀係同你講笑同想炸你"橋"嗟=.=
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
搞緊乜呀你
說:
幫緊個同事整野~ 因為我冇乜野做 =.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
人人有野做係你矛乜@@
說:
我典知喎~
說:
終於斷左 ^^"
說:
@@" 去左邊樹 ????
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係樹呀
說:
係樹又唔應我 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
頭先行開左一陣嗟
說:
ok ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
羅野飲咋
說:
又去食煙呀 一.一"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀話飲野=.=
說:
哦~~ ^^"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你唔好亂諗啦=.=
說:
你都係 ~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我亂諗乜野呀@@???
說:
等我以為我死左....仲開定個魚網添~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你做乜拱講野架>"<
說:
講咩呀 @@?
說:
@@? <~~ r 頭 ing~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
死囉=.=
說:
=.= 我話我個 msn 呀 =.=
說:
=.="
說:
=.="
說:
=.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
炸完未呀=.=
說:
炸完喇好明顯~~ ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.=
說:
放完假會唔會冇咁忙呀你~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀有野做架
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
今朝忙左啦
說:
起碼唔會1~2 點掛 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
1~2點??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
OT??
說:
你放假前好恐怖~
說:
係囉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
而家O緊啦
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀係9典左右收工啦
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
成日刀係呢個時間啦... 未認識你之前已經係拱架啦~
說:
今日頂唔順~ 我諗我會即刻走人~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
@@
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
講乜呀??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
今晚又on call呀??
說:
放工囉~
說:
一至三 ^^
說:
尋晚冇人 call ^0^v
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
半夜???
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
今晚喎??
說:
星期一至三呀 .... =.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
哦~~好快嗟...已經星期二喇
說:
係呀 ^^
說:
希望今晚有 call 喇~~~ 最好聽日唔洗返~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
懶鬼^^""""""
說:
返到黎都冇野做........
說:
要我自己問人攞野做~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係嗟.... 刀要返架
說:
仲要係d 濕碎野~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
說:
要我自己問人攞野做~
<---- 醒
說:
其實唔係問....係"矮"番黎 =.="
說:
走喇我~~
說:
cheer up )))))) my friend ))))))))))