2005-01-17 18:46:27orange_orange

呔....

說:
你媽咪有冇 call 你呀 ^^?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
call左喇
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我唔洗返住
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
>"<
說:
唔洗拱樣喎~~ 你好想返咩 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀幾架其實
說:
點解呀~ 想返黎 shopping 呀 ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔知道呢 ^^
說:
想見下 d 衰人有幾衰呀~~ ^^""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔知道呢 ^^
說:
好似見到你陰陰咀拱笑喎~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係咩??? 無喎~
說:
係 ???? 咁我睇錯左添~~~ 梗係望左第二個女仔定~~ kekekeee
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
睇怕你刀係掛住目及女.......
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
遲d你可能連我係乜水你刀唔會記得V______V
說:
唔係呀嘛 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你掛住去溝女咯... 仲邊會記得我>"<
說:
不過好難講....或許有一日我真係老人痴呆都未定~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你溝緊女既時候咪老人痴呆囉~~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜唔答呀~~~~ ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
俾我講中左???
說:
做緊野呀~~ 衰人~~~
說:
10 月到而家我都冇溝過咩女仔喎~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係咩~係咩~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你無去溝... 不過係俾女溝
說:
=.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=P
說:
砌我生豬肉呀~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=P
說:
雖則我多豬肉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
多豬肉唔俾得女溝架@@
說:
我即係話...我多豬肉...你都唔好砌我生豬肉呀 >"< 傻人~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
邊樹有砌你......... 生豬肉喎~~
說:
你忙唔忙 呀 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
ok la ....
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你呢??
說:
ok la .... <~~ 你講緊 she 同 msn 呀 ^^

說:
我冇野做 lu~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你去左she裝裝拱呀 ^^""
說:
冇呀~ 我邊敢開 ie 丫~~ 仲要大大隻字寫住個 sex 字 v___v"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
^^"""""""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你驚俾人睇到呀 ^^"""
說:
係丫~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
^^""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
拱我係黑仔丫嘛
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜閃左既>"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
又唔啋我喇
說:
因為冇乜好傾囉 ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.=
說:
有呀 >"< 邊句冇睬你呀~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
^^""
說:
快 d 改呀~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔改朱呀>"<
說:
起碼唔好叫黑仔情先喇~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
拱我係黑仔丫嘛>"<
說:
要改都叫黑鬼倩~~ wakakakakaaa
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
-_____-"
說:
係喎~~~ 我又要 smokey 張相相~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
好好笑咩=.=
說:
唔好 =.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
嘩... 乜相刀俾你"立"哂喇
說:
>_____<" 我想要呀~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
搵緊喇
說:
^^V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔要呀
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
cancel架啦
說:
唔得呀~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
@@
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我cancel左喇
說:
send 去我 mail 丫~~ 咁樣我公司會 check 到架~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
-___-"
說:
plz~~~~~~~~~~~~~~~~ >___<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我等你返home邊晚你上icq先俾你啦....
說:
好呀 ^^
說:
你會唔會話屋企部 pc 冇架 ^^"""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
會架 ^^~b
說:
=.="
說:
=.=~p
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
張相呢.... 我係由屋企send番公司架喎=.=
說:
我知丫~~ ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你又知@@
說:
你係 she 好似講過~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
呵~你追posts ~
說:
唔比咩 =p
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
無話唔俾喎.... 你好悶呀... 拱多頁你刀追=P
說:
唔係好多頁咋喎好似~
說:
我唔係今日睇架~~
說:
傻蛇~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
果晚好似推左3頁定4頁
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
係喎... 你有無用到第二呔呀....
說:
好似係之後果日 d post 黎架喎~
說:
有.......而家戴緊喇 ^^V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
又唔影相俾我睇=.=
說:
冇機會丫~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
衰人))))))))))))))))
說:
同事結婚果日有影~~ 不過未到手喎~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
果日帶左我送你比你條呔咩???
說:
唔係 ^^"""