2004-12-25 02:46:26orange_orange

冷冷的話

SUE 說:
你前排唔開心?依家點呀?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
she.com唔係個個刀會好似你拱識諗架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我???
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢話做番朋友喎V__V
SUE 說:
she.com唔係個個刀會好似你拱識諗架=======>
諗乜野先?
SUE 說:
佢?係咪未見過個位?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
識得就住黎玩...
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係呀=.=
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係佢刀日日同我chat
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
而家開始send番sms俾我
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我刀唔知道佢想點V___V
SUE 說:
你都知網上乜人都有...我以家庭為重,所以玩得小心^^
SUE 說:
你同佢睇過相未架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
睇過喇
SUE 說:
傾電電呢
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢有我既照片
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有傾架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
早兩日先傾番電話
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢買左xmas present俾我=.=
SUE 說:
嘩,佢好好呀
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
仲話好=.=佢刀唔要我咯
SUE 說:
但佢對你咁好!
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢話我係特別既朋友喎
SUE 說:
重送禮物俾你
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
可能佢耐疚掛
SUE 說:
係咪佢覺得同你冇可能?你地天隔一方
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢俾左三個理由我...但係我覺得佢係唔知道自己講乜囉
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
1) 緣份 2) 太遠 3) 唔想傷害我 =.=
SUE 說:
你會唔會為佢返黎香港發展
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
慚時唔得
SUE 說:
天各一方,有時又真係好有耐性的
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢係由第一個理由講唔掂再去講第二個理由...跟住再駁第三個理由囉 =.= 仲講得好勉強天
SUE 說:
有女友?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係佢俾我既感覺係可以好長情架....好情愫
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔知道佢丫... 一開始認識佢...佢話無理由架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
i mean 佢話無女友
SUE 說:
會唔會後黎識到呢
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔知道呀
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係有d好古怪囉... 連佢d朋友刀覺得佢好神秘
SUE 說:
你 d 朋友見過佢未架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
就係每晚到一個時間佢刀唔會聽電話
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
仲有佢唔會係home到call我囉...佢會話落街買野然後call我
SUE 說:
係咪八點後?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
差唔多呢個時間啦
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
你又知道@@﹗?﹗?﹗?
SUE 說:
咁結左婚或者有女友同居
SUE 說:
我自已已婚,都知邊段時間唔方便
SUE 說:
佢有冇叫你夜晚唔好打俾佢?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
拱又無喎
SUE 說:
你有冇試過夜晚打
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有呀
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係通...但係佢唔聽囉
SUE 說:
我之前有幾個男網友話我知未婚/ 冇女友,後來原來佢地有 d結左婚,有 d 其實有女友
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
跟住佢會打番俾我....或者佢會online
SUE 說:
咁好明顯喇
SUE 說:
佢一定唔係單身
SUE 說:
我老公返左黎,我個電話會熄左聲添
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係... 佢之前既女友刀係she 到認識... 跟住飛左個女仔
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我同佢既係she既朋友刀係同一班人
SUE 說:
你自已諗下多疑點嗎?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係會唔會拱哂$$呀???
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
同多個女仔要洗多d$$
SUE 說:
^^
SUE 說:
你好細個架?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔係呀 ^^""""
SUE 說:
傻妹
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我27喇 V__V
SUE 說:
個度好多男人魚翁撒網
SUE 說:
當然有好男仔
SUE 說:
我都試過有個男仔一路溝我,一路溝緊第二個女仔
SUE 說:
大話連編
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係佢做乜而家刀對我拱好呢???
SUE 說:
不過,唔排除你的他都係唔想害你
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
d野仲係懶係緊張拱
SUE 說:
如果佢唔係單身,咪唔想害你囉
SUE 說:
咁佢都唔算差
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係佢每次聽唔到我既電話刀搵到理由
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
到而家刀係拱=.=
SUE 說:
哈,咁你信佢次次都會咁岩聽唔到?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
信d唔信d啦
SUE 說:
佢可能唔想再o厄你
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有懷疑過囉...但係矛出聲
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
如果係拱既話... 佢咪連she既朋友刀"握"埋 @@﹗?﹗?﹗﹗?
SUE 說:
如果一個男仔單身,你係隨時都可以打電話俾佢,又可以成日搵到佢
SUE 說:
大時大節你搵到他嗎?
SUE 說:
傻妹妹,網上大家都有權保護自已私隱野~~
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我無call過佢丫... 今時唔同往日喇
SUE 說:
佢可能有佢原因
SUE 說:
但我個人經驗覺得佢唔似單身
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
如果佢真係有女友或者係結婚既... 佢搵到我呢個拱遠既應該係happy先岩架
SUE 說:
佢可能覺得內疚,覺得o厄左你
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔洗痴身丫嘛
SUE 說:
咁佢係一個有良心嘅男仔
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
如果佢真係結左婚或者有女友既話
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
拱就係有良心
SUE 說:
都不失係一個有良心嘅男仔
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
如果咋喎
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係呀...我記得喇
SUE 說:
佢依家都有去 she 玩?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有一個星期日(早幾個星期)
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
SUE 說:
佢依家都有去 she 玩? <--- 無喇... 但係我知道佢去睇我既posts囉

橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有一個星期日(早幾個星期), 我call 佢.... 佢話返去亞媽到... 我即時食住上... 我話... 返去你亞媽到??? 你唔係已經同亞媽住架咩???做乜拱講既??跟住佢話... 係呀... 同亞媽住咪返屋企囉... 我話你做乜講得拱古怪...講到唔似同呀媽住拱

SUE 說:
噢!
SUE 說:
佢幾歲
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
32
SUE 說:
下!
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
做乜>"<
SUE 說:
加埋咁多疑點!加埋歲!佢多數結左婚
SUE 說:
你唔好怪我咁直
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔會^^
SUE 說:
你下次留意大時大節,佢實忙
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
多謝你就真啦 >3333333<
SUE 說:
咪咁講^^
SUE 說:
網上識人真係要慢慢了解先得架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢呢個星期佢夜晚未on過line
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
分左手後.. 佢一個星期會online兩晚... 每次唔夠20分鐘
SUE 說:
我有一個識左兩年嘅男網友,佢一直話冇女友,跟住依家先俾我知道佢結左婚,之前佢都係神神秘秘咁
SUE 說:
佢之前可以 online 到幾多點?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
到左最近佢又開始晚晚online 除左weekend
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
9典後到深夜
SUE 說:
佢夜晚有冇試過同你傾電話
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係呢個星期佢成個星期夜晚未online過.... 係星期一上過黎唔夠20分鐘... 跟住去食飯... 再無online喇.... 係前晚佢要ot所以online
SUE 說:
佢上she 會唔會用 login nam e?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有呀... 刀係HK time 7典後如果唔係佢係home既流下call我
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
或者佢會落街call我
SUE 說:
咁即係唔會在家傾囉
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
UE 說:
佢上she 會唔會用 login nam e? <---- log in name firehose

橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
SUE 說:
咁即係唔會在家傾囉 <------ 係呀... 仲有係用mobile同我講... 未試過用home number同我講

SUE 說:
咁你重信唔信佢單身
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
15 16 果隻 >"<
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
講真... 我係好懷疑囉
SUE 說:
你的朋友呢?點講?有冇懷疑過佢唔係單身!
SUE 說:
傻妹呀!唔使懷疑喇!99 % 唔係單身!
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢地刀係拱覺得佢唔係單身... 但係感覺佢既為人唔似玩玩下... 同埋覺得邊會有男人拱多時間俾兩個女人....
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
仲要係哂拱多$$天
SUE 說:
錢?長途電話費?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
拱我應唔應該踢爆佢????
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
SUE 說:
錢?長途電話費<----之前佢刀有個女友係she架... 但係矛左...
SUE 說:
如果係我……我會再試佢一次,例如夜晚打俾佢傾好耐,睇下佢點應付,跟住都唔會踼爆佢,但會保持距離
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
果個女仔遇到既問題同我差唔多
SUE 說:
咁即
SUE 說:
你都識個位女仔?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係呀
SUE 說:
佢又係懷疑佢?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係呀....
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我地大家刀係同一班人
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:

SUE 說:
傻妹妹,男人點會介意使錢 tum 女仔?
SUE 說:
男人有時都係追求新鮮感
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係老婆會好難架喎
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
用$$果方面
SUE 說:
佢同你用好多錢咩
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
係telephone多... 佢送過香水同一張cd 俾我 ^^""""""
SUE 說:
咁點算用好多錢?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔算...
SUE 說:
咁佢對你都算有心,佢又有良心
SUE 說:
你當佢朋友吧
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係我覺得佢而家係好似想拖住我囉
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
有時候講野好曖昧
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
特別的朋友=.=!?!?!
SUE 說:
佢之前個位女朋友同佢有冇真正拍拖架
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
乜野係特別的朋友呀 @@﹗﹗?﹗?﹗
SUE 說:
你唔好放心響佢度,免自已受傷,明未?唔值得
SUE 說:
當佢普通朋友比較好
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我聽返黎既呢(我地既朋友講既)係.... 個女仔追佢... 佢唔受... 跟住佢去追番個女仔... 但係唔夠一個星期呢... 佢就飛左呢個女仔喇...
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係由佢自己同我講既story係唔多似朋友講既version ... 佢講到佢同呢個女仔好似拍左好幾個月拖拱囉...
SUE 說:
你重好鐘意佢?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我刀唔知道自己諗乜野V___V
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我好lost呀...
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
唔知道佢仲對我係典V____V
SUE 說:
愛一個值得你愛的人吧
SUE 說:
互相都愛的
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
V___V
SUE 說:
你重年輕,大把機會
SUE 說:
何必困住自已?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我刀好想跳番出黎....
SUE 說:
如果你識到一個傾得埋嘅男網友,你就會放得低
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
但係我真係想死得明明白白呀
SUE 說:
好明白了已經
SUE 說:
有時等大家好過些,不需揭晒底瘟的,明嗎?
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我想佢親口同我講囉
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
明~~
SUE 說:
你不甘心嗎
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
可能係啦
SUE 說:
不如你試下同其他溝通多些,傾多些,依個方法可以令你過得舒服些
SUE 說:
慢慢你唔會再咁執著
SUE 說:
機會大把呢
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
我同大家既一個朋友講過呀....
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
因為呢件事佢淨係講左俾兩個人知道...而其他朋友係唔知道既... 拱我講俾呢個朋友知道... 佢話死肥火無同人講既理由係可能想追番我....
SUE 說:
追番你,你都唔會接受吧?
SUE 說:
三人世更痛苦
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
呢個朋友既另一個睇法係... 雖然肥火口話係同我分開....但係實際關係無乜典變過
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
SUE 說:
追番你,你都唔會接受吧? <----- 我唔知道... 但係... 我想佢開口講清楚我地而家既係乜野關係囉... 朋友又唔似係朋友.... 情女又唔係=.=
橙橙之紫微愿他在想甚麼? 說:
佢試過有一晚係icq到話... "好掛住我" 但係我扮睇唔到 ^^""""""""
SUE 說:
^^ ...你記住世界好大