2004-11-15 13:45:27☆°.﹒㊣安安★☆

我是小小攝影師

尋日去左做一日小小攝影師

因為我的遲到減了5分,減了少少雅興,唔抵呀!

(仲有你唔好再激我得唔得呀!在地鐵發脾四好樣衰呀!)

不過去到都被環境氣氛影響,開開心心影相去。

因為得我同佢的關係,為左唔駛大爺叫人同我地揸機,又驚人地影得唔靚,重死dum dum都要拎一個腳架,累得大爺托餐死既。不過影出來的效果幾好丫,不過由於攝影師懶的關係,好多相睇既時,睇第2張時就多左一個人,呢個人就係校定10秒飛身去影相既小小攝影師。

科大好大呀,行左好多地方,都係佢自己覺得值得留影的地方:hall、大球場)、拉把(找到一度影到好多靚畫地方)、智慧石。

HALL:同佢走過3年都係同一間HALL就知佢有幾愛佢自己的HALL啦。

大球場:跑步同踢波
拉把:找到佢平時溫習的位置、他獨立享有的摺位都係無人坐既,樓梯扮睇書,書中扮找書。
智慧石:我唔敢上去呀!佢宜家就有得上啦!
無敵敵大海景。
草地:全因我喜歡相片在草地的感覺


今日佢係完全的聽晒我話喎,乖。我叫佢跳就跳,坐就坐,做咩POST都係我攝影師話事,佢都話:你扮攝影師,我今日係就咁催眠自己係一個攝影師。

不過都係影唔晒我地想影既地方,因為經典影相地太太太太多人啦,我倆見到都唔想行過去,係呀,恃住下下星期日都會再去多一次,個時畢業生都已經還袍,應該無咁多人既!

因為要帶大BEAR BEAR去,小BEAR BEAR都嗌要出出門口,好啦,一家大小齊出動。同大BEAR BEAR影左唔係好多相咋。*~*

想影的地方有:門前科大門牌、科大門前棕櫚樹排、火雞、噴水池、智慧石右手石排、佢的LT、大大草地,共震橋、走廊、科大草校章、碼頭(一個可以影晒科大的地方)。

之後趕去POLY U同MODEL大爺的朋友影相,見到CHEM SIR,撞到KAREN,YEAH。

味道:有我最LIKE食的檸蜜雞翼,因為唔知第日仲食唔食到,一共食左兩大隻。
亦有只有星期日才有售的梆子糊

DC:到了百老匯:看中了CANON的新DC,不過MON唔夠大喎,就升算出新機都會貴啦,都係等下先買羅。

PS:係唔係我唔見得人呢?定係男仔唔LIKE帶女友見人?唔明