2009-04-11 23:04:26fiona

無奈的

今日係賽完波ge第2日

 

是非越來越多

 

丁班越來越唔鍾意我地

 

講很多唔好ge野話我地

 

真係唔知可以講咩好

 

佢地話我地打"矛"波

 

又話我地狂撞低佢地ge人

 

真係唔知可以講d咩好

 

又話睇下我地下一場點輸

 

唉!!!真係睇到人性ge醜惡

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

琴晚又好唔開心

 

因為一d ge野

 

而又比人鬧

 

攪到好夜先瞓

 

再加上有d唔舒服

 

所以今朝遲左d返去

 

又無咩心情

 

又無小朋友去到

 

所以成日都好似係度hea咁

 

跟住返到屋企又比人煩

 

唉!!!成日就咁down曬

 

 

上一篇:開心

下一篇:聽日晏就