2004-10-27 00:37:47fifi陳

好辛苦 vv:

今日早左dd番公司做野...
mr.so一番到黎,就話今日唔比我講電話!!聽同講都唔比!!不論係公事or私事!!!
趁佢講到一半果陣,我偷偷地打比你,點知比佢地發現左....
唉.......一個電話一餐飯......
我知佢地想我專心做野者, 連公司電話都話唔洗我聽~!

結果...真係差唔多成日都無打過同講過電話!!
連lunch都無打過比媽咪!
飯都無心情食... 今日好似都無食過野喎!...@.@~
好似痴左咁係咁做...
都唔知幾時, 收到個voice mess...
有人比說話我聽... 好無奈...只好道歉..
收線後覺得好委屈.. 走左入廁所...

之後 佢地走哂,淨番我一個~
咁都幾好~~
每個人走果陣都叫我早d走,早d番屋企..
八點, 九點, 十點....
每個人打比我都叫我好快d走,好快d番屋企,好快d走,快d番屋企.....
"唔通我好想一個人留係公司咩?? 好唔想走咩??!"
媽咪打黎, 第一句就話我, 好似我去左玩咁..
之後就係咁奄係咁催我快d走.........
收左線之後...
忍唔住...伏左係度大喊... :VV:
我真係好累好累好累好累好累......好想訓..好想走...好想放低哂d野...好想同sis sis 傾計飲野, 好想打比kk, 好想stop一陣!
平時我一定會打比sis sis吐,但我今次揀左打比你
我知d野係做唔哂....... 我知係唔會做得哂! 但都唔可以做剩咁多嫁痳...
我都唔想比咁大壓力自己! 但我又過唔到自己...我都好想好想好想好想好想好想走, 但根本走唔郁. 講完係舒服d!!
但mr.so 又打黎催我走...
我唔係唔想聽你地話!!但我真係唔想個個都知發生咩事,係我一個唔知...無update... 好無用...
雖然老闆叫我走,我可以大條道理即刻番屋企!
但聽日問我野,我又唔知...咁點算呢???
到時咪又係比人鬧....比說話我聽...
一聽到你地都催我走...
就忍唔住喊...
其實我真係唔想咁
唔知mr.so聽到我喊佢有咩感覺...
我記得我好似仲同佢講做得好辛苦!
其實我真係唔想咁.....
但我都已經control唔到...
佢一定又覺得我好無用, 好細路女, 少少事都喊..
最怕佢以為我別有用心!
唉.......
之後miss chan又打黎問我係咪唔開心....
又喊過.......
唉...................
唔知佢地又點諗我....
不過點諗都唔緊要啦!
反正我都想唔做!!
只係無野推到我去遞信者
因為真係有野學又有機會!

聽朝又要一早起身去見客...
唉...........