2004-09-04 01:24:05fifi陳

減肥第一天!

因為實在太多人話我肥左啦!!!
所以我決定減肥!!!
想減肥又唔辛苦既~~
咁就緊係走偏啦~~~~~~~~~~~
呵呵~~~~~~~~~~~!!
法國小姐又話要減喎~~
嘿嘿~~~~ 佢真係要啦!!
佢以前好瘦嫁!!!! heheee~~~~~~~

今朝返工遲到......9:20唔係好遲者~
因為老豆買左舊量血壓之類既野
係我臨返工果陣先囉出黎喎.....
雖然唔多想同佢講野~
但...唔通真係唔理佢咩...
同佢傾左陣咁我又玩左陣~
個心比所謂既標準快左20下~

返到office,第一時間囉個電子磅磅下~~
hahahaaa~~~~~~~ 仲叫ms.chan做証!

lunchtime ms.chan係度講風水
好好笑!!!!
話我欠水,叫我去上水行下~~~
本書真係咁寫喎!!!!! =.="

結果lunch變左做tea
有牛腩炒麵!!! ^o^ 係我鐘意既~~
雖然係咁...但其實我真係好唔想食嫁..
又逼人叫咁....
叫左又食唔哂........
真係好浪費呀!!!!!!!! 勁唔想dell..... >.<

之後安小姐打黎話放間比我喎~~~~~
好彩返到者!! ^^
今晚見到張達明係隔離counter~
不過今晚實在太忙.........
都好似無停過!

返到home 11點lu~
好似好累咁...
但又訓唔到...........
唉..............