2008-05-11 08:45:36●爛訓·.

。獨傢記憶‘


所謂眼淚,是體內氣壓過大,把身體內的水分從眼眶中壓齣

氣壓大哦,我生氣孒,很生氣很生氣
我比人呃孒,簡直係有辱我嘅智商
當我對伱的保證信以為真的時候,原來隻是一堆敷衍
是否我不應該管伱呢?
看着伱每天睇書連課都晤聽,我係米應該坐視不理呢?
之后伱又居然可以若無其事同我傾計兼且轉彎抹角叫我米着短褲
我真的崩潰孒
喊米喊囖,喊完我舒服我冧通曬仲好喇
遞紙巾嘅人晤係伱,到現在伱還是晤知情
老子不幹孒,做咩自己搵苦黎辛呢,幹脆統統忽略

每天都在幫jp補習
睇住佢D成績慢慢甘進步,好有成就感吖~
還有,好感激jp同師父~
果然係好兄弟呀~


我喜歡伱,是我獨傢的記憶
愛在心底,不管別人說得多么難聽
給我一般的愛情
沒關繫
---<獨傢記憶>