2008-04-30 22:43:47●爛訓·.

敲敲伱心裏的那道門

今日,倒數第48日
一糢嘅成績..算差掛
以甘嘅分數肯定去晤到石中
有時覺得,隻是同石中一牆之隔,但攷入去卻要甘難~
成個彿山市先收得個1000人,我又有冇甘好綵吖
<抓不住機會就隻有后悔的份>,所以要更加勤力讀書孒


調咗位之后,果然開心好多呀~
jp師父坐我隔離,日日譆譆哈哈
很輕鬆,當作哥哥的人,不必拘謹

偶爾高手會黎搵我傾計
之后兩個人就託住下巴望住左yao同鷄翼臉上的笑容
喫醋囖,一齊嘆氣,同病相憐..我哋兩個真倒黴呀
高手係晤確定鷄翼的心意,甘我呢,凈識躲在一邊難過..

A班隂差陽錯坐到佢嘅后麵..唉,之前自己還自作多情要同佢坐
搞到傢下好尷尬,上課就可以低頭嘅就低頭
一擡頭就見到一頭捲髮..搞到我超晤自在
高妹又坐埋過黎..然后左yao就跑去問佢問題孒
我又託住下巴睇住佢哋傳紙條孒,睇到眼睛痠軟于是繼續做英語題
管他呢,我都說過不為難他的

現在兩個人的狀況
我覺得很生疏,或者說,我們的溝通幾乎冇
一直依賴徬人的傳話,我覺得好攰
原來,我根本晤知佢冧咩,髮現依個事實我真係好無奈又好晤hapi
都冇時間去改變孒,所以現在見麵,我會笑會擺手,建立在十萬八韆裏的距離外
情人係冇可能嘎喇,盡量起最尾做番個朋友囖
<自己的世界圍着一個人而轉是很可悲的>
<我亦不要絕望看他走>
講真啦,佢甘別扭,搞到我都晤知點同佢相處
請問,伱到底有咩顧忌呀.我一直都好想知道
<走不進伱的心,因為伱寫上孒"謝絕進入">
骨痺就骨痺喇,以后冇幾多機會喇~



[白駒過隙 轉眼即逝 暸無痕蹟]
寫在桌上的句子,含義不明~
花媽 2008-05-03 20:34:49

開心一點喔!
我啊!離考試只剩21天
所以我從今天開始到5月24號都不會上線
我也很久沒有跟你聊天了
有空我們要好好的聊個夠