2004-11-26 20:49:09feman

您有真正的目標嗎?



我唔知您地有無人生o既目標
但係我自己就無話有一個好明確o既目標o既
我成日覺得….限死住自己o既話
咁會好無發揮 Lor~~

如果我做唔到 A o既話…咪轉 B Lor
無野架….人無可能話自己想點就點架 MA
我夠想可以一世唔洗同人地打工
又可以周圍去唔同o既地方玩啦…想丫ma….

您地可以話我咁係好無用
但係我都係留多 d 空間比自己姐
我唔會因為做唔到某 d 野就個人死哂Lor
我唔係無目標架…..只係無咁明確 jar ma
即係話我個目標有好多個出口…唔係只得一個
可能咁會影響到個成功率
但係我又多幾條後路補返數姐

有時比得自己太多壓力係唔好架
好多野都應該睇開 d
唔得咪由佢 lor……理想呢 d 野好死架姐
只要有獎賞….忘記我理想…..
人….都係為左生存姐
唔做某 d 野….都可以生存到架
只不過係無咁開心 jar ma….都可以開心架~~