2004-11-26 20:47:13feman

滿意 or not



呢個世界有好多野大家都會唔滿意的
我自己都有好多野唔滿意
點解要到我呢代先經濟衰退
點解而家 D 政府工請咁少人
點解而家 D 人工咁鬼低
點解我想做果 D 野會做唔到…….

好多野我地都好唔滿意
但係無辦法
因為呢個世界係咁
您又唔係神…..所以我地就要認命…
雖然我唔相信人可以改變命運
但係我覺得所有野都係有轉機o既
所以大家信我
一定要堅持都最後….
幾時係最後?? 就係您成功之前
所有問題o既答案…..其實都係問題上面
想知答案….就要睇清楚問題
想成功…..就要係成功之前唔好放棄
直到所有人都話比您聽真係唔得o既時候
大家再諗一諗……
其實自己係咪應該將目標同埋心機
放係第二度呢……