2009-04-13 16:34:47FeLeFatFet

Trouble

從同伴走到情人   最終少個良朋

憐惜之心   無謂基於責任

殘忍逼出勇敢   流離後獨自學會做人

難耐在你說過  永遠當我知音

我有我拼命後  最艱苦一仗打完才聚頭

吻我變了問候   舊傷口裂縫舊情人在繡

連眷顧都太落後   像惡疾痊癒時   才來關心好了沒有 
 
我苦笑   靠你這好友

留在背後援救  寧願單打獨鬥

今晚落班就去榮山對面打手指摸了 因為交了錢都未安排我考試 終于都通知了
7點多就去到
教練話最快呢個星期考筆試
oh....我仲未復習過 今晚星期一 希望星期五下午先考啦
然后教練叫我今晚開嚇車 嚇死我啊 我學咗一個鐘就上馬路啦
去到老蘭路口我話我唔得啦 好緊張好驚啊 俾翻距開
練車過程笑料百出啊 癡線噶 哈哈哈....