2008-08-20 10:26:06FeLeFatFet

無酒的日子-始動

哈哈...
有位損友放完暑假 要走啦
我地嘎無酒日子始動啦
距嘎影響就大啦 一放暑假搞到班fan無心機做野 搞到班fan無曬錢
搞到我成日要飲酒 同埋比人夾住
哈哈哈...終于可以過番d正常嘎日子啦

琴晚好乖甘係屋企睇奧運 跳水隊好野阿...
然後肥江發條活塞男link比我睇 out曬啦 發生當晚我已經睇到單新聞啦
真係on9阿距 變態嘎 打飛機個藉口笑死人啊 你真係唔好話比人知你有濱州

好耐無行過街啦 上個月去香港興奮佐幾日
呢個星期又約佐阿ken去香港行嚇
不過我呢次完全無目標
行嚇都好 儅減肥...

希望呢個星期唔使加班!