2007-04-26 08:34:19錋苃._籽┞!

恏開心噢..

恏開心噢..
琴日..忽然有人同我講..距.想認我做妹..
距話..距想一輩子..照顧我.保護我..
恏幸福啊..第一次聽到男仔甘同我講..
恏感動噢..
跟住..今日..我講比我嗰F知.(距同果嗰男仔系恏兄弟.)..
距話..“竟然比距搶先講佐..”呵呵..
好搞笑.點解好似乜都一起黎甘既..呵呵..\
距話..距會恏錫我.不過.可惜我已經比人地搶走佐..哈./
我安慰距話..我地可以做麻吉..呵呵..
距都恏開心..呵呵..我都系..
之前.距都一直同我講…
如果我喊..5開心.就一定要打電話比距..
距會借脖頭比我喊..呵呵..
我發覺..比人珍惜.重視既感覺..真繫恏恏..恏幸福..