2005-11-01 00:02:04阿飛

其實....

其實....愛情呢樣野...係咪真係樣樣要計到足??
其實....樣樣都要計...咁樣...會開心嗎..??
其實....究竟係咪要遷就對方遷就到失去自己既感受...
就算自己覺得唔岩既話都要遷就....??
我覺得愛一個人...需要包容...接受對方缺點....
但係絕對唔可以比對方無理取鬧...亂發脾氣...無理性地遷就...
無理性地忍受....遷就或忍受...適當就夠....
有時有 d 野唔講出黎...對方可能不知道......
還有有問題....要即刻講....唔可以迫埋迫埋一次過講....
咁樣只會令問題越來越嚴重...!

信任...o係愛情呢樣野裡面...是必備的....
尊重...是任何時候也存在的....在一段愛情裡...尊重呢一樣野是特別重要...
若在說話裡或在行為上....作出一些傷害自己愛侶的話.....
這樣....不知道會是一種甚麼感覺....我相信是十分難受的....
有時有些人....會說當時不理智....或種種的理由.....
但是....當這些事件發生了以後....受了這種不尊重的說話或行為...
會是多麼的難受....多麼的痛苦....除非...這是一段假的..所謂的愛吧..!

何謂愛??這個愛字...真的很奇妙...
有時令人很開心....但也令人很不開心....
愛一個人...其實究竟是為了甚麼...?
為了肉體上的愛撫..?? 為了心靈上的滿足..?? 為了別人的愛..??
相信...只有愛過的人才懂吧...

同時我也相信一樣野...就是愛一個人是要絕對地付出...付出...和付出...
付出了求回報...那樣就不是叫付出....是叫投資....若是要投資...
請找一間商店....一些利益上....金錢上的東西...??
愛情可以投資嗎..??Shit!那是甚麼歪理....那是甚麼狗屁東西...
那是當自己的愛侶是甚麼...?? 是自己的寵物嗎...??
我不知道...付出究竟是為了甚麼...可能會受到傷害....
可以說是自己要犯賤掛....但犯賤...不知怎的.....
也可以令人賤得很甘心...唔知有冇人試過呢...??
我的愛情觀...也到此為止...因為我現在所想到的...
只是這些....如果有人看過這篇日記的話....
有任何的感受...任何的想法...任何的體會...
請說出來讓大家分享一下....在我的留言板上....謝謝!

PS:希望每一個人...都能找到一個真心愛的人...無限量地付出...
無限量的愛護....和無限量地包容吧....可能...某些時候.....
會有些不知所措,很難受....但只要憑自己的感覺、感受...說出來....
我相信....所有問題都能解決....最重要是平心靜氣....冷靜地分析....
冷靜地去感受....一下...問題出在哪裡....問題的嚴重性....
再決定....兩人是否應該繼續下去...