2005-01-30 20:12:38阿飛

被發現了...

今日....我叫左我既女人過黎我屋企玩......陪下我咁啦....
睇下碟仔.....點知到左兩點幾......阿媽突然殺返黎.......wah...嚇到我呀....我即刻叫佢入房.....阿媽點搵都搵唔到.....因為阿媽入屋個陣好似見到有人.....又見到我神神祕祕.....同埋之前種種因素搞到佢懷疑.....係咁搵都搵唔到.....跟住....過左一陣......我發覺咁樣實在太唔知點.....所以...終於鼓起勇氣.....同佢講清楚我拍緊拖咁啦.....咁講左之後....佢都無乜點鬧到我......淨係講話咩咁細個唔應該拍拖......之類....問佢反唔反對....佢又話呢 d 你自己決定....我淨係知你地咁細個唔應該拍拖咁.....咁我都唔知點啦......

我依家o係度諗.....如果佢話比老豆聽咁點算呢......不過唔理啦......都已經講左出口啦......就算佢地反對又好點都好.....都改變唔到我自己既決定......

不過始終都驚驚地既...希望佢地唔會反對我啦....睇過我呢篇野既...唔該.....祝褔下我啦.....哈=.="