2004-10-06 22:39:29阿飛

One Night Band

9月30號個日.....6點半鐘.....
良景協基會有個Band Show...係有四隊band 去個度表演....
我地學校band隊有得去既原因係之前我地參加過一個叫"傾情之夜"既band隊比賽.....囉在初級組冠軍既原因先有得去玩......當中有好多人都見過架啦.....不過今次去好正呀.......想知係咩....?等陣先.....講返9月30號呢日發生咩事先....^^

咁個日我就都係照常咁無無聊聊咁上完堂....訓下教....食下野咁啦....當我o係放lunch既時候.....見到傢僑....條友仔無啦啦同我講話...(今日6點3係新圍輕鐵站等啦...今晚有show出....lunch留o係學校夾下歌)我當場嚇一跳....=.=" 我都唔知咩事...無啦啦話有show出....然後咪同佢話.."下..點解我唔知既...你依家先同我講...??" 然候佢話一早就講左...個個都知咁wor...and then 我咪話我唔知wor..何來個個都知個 d ....咁樣一直由五樓講到1樓咁啦....and then 當場有 d 驚驚地咁啦.....然後就去食lunch....and then 放學就陪唔到佢啦......我都知無乜陪到佢架啦....又要打波又要唱歌....大把野做...好彩佢無乜埋怨過o者^^
咁放學練左陣歌....就返屋企啦....之後約埋善仔同Max o係咩Siu康等啦....
返到屋企....o拿o拿聲搞掂出門口啦.....點知去到Siu康佢地話o係新圍....
即場無晒野講啦....兩個字....."無癮"...然後去到咪狂xyz囉....

and then 齊人啦....咁就我地竟然係第一隊出wor....咁都幾過癮既.....然後都表演得好開心咁啦....唱左3首歌....Max就唱一首咁啦....(佢係我地臨時話一齊玩歌咁既啦....一次都未夾過...但好彩都出到...夾得都算唔錯...無出到醜)
一共有四隊band ....其他隊個 d 個個都好正....呢一晚的確唔錯.....然後四隊band表演完之後....個 d 負責人o係每隊中揀一個人上台個 d 一齊玩下咁啦...
然後我係我地隊band既代表.....上到台都好唔知點咁.....不過最終都有玩到一首歌....哈哈....我仲唱 "She Bangs" 添呀....真係勁搞笑呀.....


PS:今次呢個band show 真係難忘啦.....我有張相呀...貼出黎大家分享下啦....嘻嘻^^