2004-07-07 12:09:42阿飛

美孚show...

7月3日.....呢一日真係忙到死呀.....
都未試過要一日之間......去咁多個地方既......

朝早六點鐘.....就起左身.....and then 拿拿聲.....落樓....
搵埋個 fd....一齊坐車......去虹橋個巴士站....坐車去灣仔啦....
唉....真係....慘呀....訓都未訓夠呀.....><"
已經好耐未試過咁早起身啦.......原來都幾好feel ga wor...
因為一 d 都唔覺眼訓的....^^
咁之後就同埋成班fd一齊o係虹橋上車啦......然後一大班人....
吵到拆天咁制......哈...次次坐巴士....我地都好鬼死吵的......
我諗o係我地吵緊既時候.....有不少人在咀咒緊我地吧.......呵呵^^

其實咁早去灣仔既原因.....係因為要比賽呀....."青少年訓練計劃"...
嗯....咁打完啦....已經係12點幾啦....and then 去左體育館沖涼.....
Wow....真係舒服死呀.....

沖完涼.....我班fd便各自回家了.....咁我就因為仲要去美孚夾band的原因...
就一個人o係街度行下咁啦....因為仲有好多時間.....途中...覺得肚餓了.....
便去了一間唔記得叫咩既麵店食野啦.....又幾鬼好味架 wor....

到差唔多時間啦.....咁就開始去美孚lu....
去到之後.....班友仔仲未黎....我又唔識去.....
咁就o係美孚行左一陣....一路行一路搵啦.....
哈.....咁都比我搵到wor.....真係 lucky 呢....^^

咁之後表演完.......再行左陣...深水涉......去左高登呀....個 d 呀....
西九龍中心呀....咁啦......都第一次去深水涉咋......哈哈...係咪好好笑呢..
第一次去....=.=""(不過真係第一次去咋..)

唔.....然後o係個度食完野之後.......就返屋企啦......呢一日就咁過啦....
有張相仔.....係我地夾緊既時候.....叫人影架.....我係咪好投入呢....哈哈^^

PS:食野個陣....有人請呀....特別好味呀.....
同埋我地o係西九龍中心個度....玩包、剪、石頭呢個遊戲呀....
笑到肚痛呀....哈哈....雅芳婷.....hahahahahahaha^.^