2008-01-22 18:44:49sa.

i’m with u

I’m standing on a bridge
I’m waiting in the dark
I thought that you’d be here by now
There’s nothing but the rain
No footsteps on the ground
I’m listening but there’s no sound
Isn’t anyone trying to find me?
Won’t somebody come take me home
It’s a damn cold night
Trying to figure out this life
Won’t you take me by the hand
Take me somewhere new
I dont know who you are
But I... I’m with you
I’m with you
I’m looking for a place
Searching for a face
Is anybody here I know
Cause nothing’s going right
And everything’s a mess
And no one likes to be alone
Oh why is everything so confusing
Maybe I’m just out of my mind
Yea yea yea ...
Take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I... I’m with you
I’m with you
Oh,I’m with you


这首歌是我在他车上听了后爱上的..
挺可笑 还真得有点像现在的我
痛苦的一星期..今天见到他朋友了,本想开口问他过得好么..话到了嘴边却说不出..说不上什么感觉 有时很恨他 有时却很想他...为什么当初对我这么好?可是后来的态度却和刚开始时截然不同..回想起那天,我问你为什么不接我的电话,你哄我的态度..你骗我说手机收不到信息.那天在你车上时,我和自己赌了一把..即便到了那时我也还选择相信你说的话,我飞了条信息过去...

你懂么?我那时心都凉了..为了我最后的一份尊严,我忍住了眼泪.匆匆的甩上车门头也不回的跑走了...而你也并没有挽留
这是我第一次在街上哭 辛酸


那之后我把自己足足饿了一天半,什么都没吃..我只想让自己冷静下来,好好整理自己的情绪...我渐渐对爱失去了信心 他们所需要的究竟是爱还是需求?我没有再找他..因为我还没有准备好面对他.也许是当初我太虚荣心了 为了物质的需求才和他在一起..可我没想到自己会真的喜欢他 早知如此 又何必当初?

月底我会把头发拉直.彻底改变形象 我要他知道我并不是他想象地如此.这么做并不是不甘心,也不是为了和他复合..只是我要他知道,我是多么的好..

上一篇:ME&YOU