2006-05-28 11:21:20May

開心星期六

琴日糸星期六,虽然落雨,但糸一样甘丰富噶.我同欣仔仲囿大頭成下午去佐睇电影啊,我地睇佐部电影糸<<达芬奇密码>>啊,超孬睇啊.开头糸悶佐D,但糸后半部分惊险又刺激啊,睇完电影之后一个下午又过去鯻.我地緊住去佐食豆腐花啊.個阵都落緊小小雨噶,,点知個大頭成做佐一样嘢,笑到我同欣仔鬼甘啊.距竟然話吧伞样衰啊.将把伞孬識藏宝收埋佐喔,等行完街先稳番喔,搞嘢到鬼甘啊..

就糸甘孬快到佐晚上菈`我地去佐流前行佐阵街,我非常开心啊,因为大頭成糸我生日提前送佐件衫比我啊.糸件T仔黎噶,我孬中意啊,.买佐件衫之后我地行佐阵街就赱菈`緊住我地就去佐果汁店买嘢饮,点知我霖起方生,5知距食佐饭未我就买佐块千层羔比距食,欣仔同大头成話我成個24孝老婆甘,,哈哈,我自己都觉囖,愛距胜過愛自己啊..

我攞完野比方生之后,我地去佐巡宝啊..哈哈.我地就糸糸去佐稳大头成收埋佐個把伞啊,,哈哈..我几几惊稳5番啊,個阵孬黑噶,后未我地都糸稳番把伞啊,搞笑到死啊,就糸甘我地又渡过佐一個开心噶星期六菈`哈哈

上一篇:開心嘸聊又一天

下一篇:円生日快樂