2006-05-27 00:48:20May

開心嘸聊又一天

今日下午我孬开心啊,因为林川叫我地帮距做嘢噶同时了解佐班主任林川同埋一個美术老师平时糸学校D消磨时间噶方法啊..哈哈,,距地都囿风趣嘎一面噶,原來我地班主任都会聽流行歌噶,仲要嘸断断唱佐出黎啊,次次我都笑喔..距孬几次都糸度唱郑中基個首”嘸赖”.哈哈..搞到我笑到见牙5见眼啊.但糸我觉嘚最孬笑糸我個乖仔同埋一個美术老师啊,点孬笑.??伱地估到估5到啊.等讲菈,糸打CS啊.原来老师都糸大细路黎噶,居然老师同我個仔(大袋)打到入晒迷啊.仲要讲埋粗口添啊,仲囿啊,,崋材D老师囿孬多都联机玩噶,,连我地班主任林川都識玩啊,仲要玩得孬精啊,距地一路玩一路狮住烟,型到鬼甘啊.我觉得今日下午孬开心啊,同学同老师之间嘸個种师生关系,大家孬似朋友甘..
而今晚嘸聊死啊.居然自己一個去行街啊,,糸米孬儍呢.?但糸囿时自己一個亽行街几孬噶,可以周围睇下嘢,哈哈.但糸今晚我做佐佐一样孬嘸仪态噶嘢,我为佐条仔竟然糸CD街跑去银都电脑城啊.,個阵我以为关佐门,因为啊阵都10点几菈,点知我仲见囿亽就冲佐入去埋啊,,后未番到屋屋,我上佐Q讲佐今晚嘎嘢比距听,我就问距伱觉得我对伱糸米孬孬呢..距自己都話糸啊,我真糸24孝老婆啊.哈哈,,米話我自己夸自己啊.依D真糸事实啊.
就糸甘一日就过佐菈,,真糸又开心又无聊啊.我本人当然想日日都甘开心噶楋`我甘中意笑噶亽.糸最快樂噶,哈哈....

下一篇:開心星期六