2009-03-23 13:34:07<飯.小姐>

<<Dearest_______,>>

早說。

親人冇輿論比

如好友般的親人。

ding&細龜

哈哈哈哈哈哈..

難得相聚。歡欣喜悅

k房彌漫

首先送上本人作個開場.

我終於接左我最愛的女神pigsa啦!~

開心到爆...

要衷心多謝我親愛的哥哥...(你說這是一份很"容"的b-day禮物)哈哈

大家唔好嚇親...
哩個就糸我哥仔啦...

哎,俾佢強吻左我啊theresa

oh.my god

 
 

"怕丑"嘅表妹....(搵邊個信?_)

 

哈哈~~~

開心到...

雖然後尾發生左d不愉快事件...

but,今日都糸值得紀念的~~~

END