2009-02-11 01:38:56<飯.小姐>

元宵

元宵=中式情人节

传统,今天应该和爱人携手漫步花灯会

散发冇限笑聲于街角..

最後結束于一碗甜蜜蜜的湯圓之中...

 

可惜...在這天,這一切都沒發生在我身上

冇奈的,不是我沒有愛人...

冇奈的,是我的愛人.....哎,別提

 

結果,某神秘人話很空虛寂寞

很想溫馨一下去睇花燈同食湯圓...

好啦...我是好人...

 

出到黎...見到猥瑣的神秘人了...

善變的我們...決定改變行程

去睇《遊龍戲鳳》

神秘人都算夠義氣啦...前幾日先睇完...今日又陪我睇多次..

哈哈,,,,懷住興奮嘅心情步入.....戲院

攬住我最愛嘅爆谷...睇完成出戲

 

感覺糸>

灰姑娘同王子嘅故事...

的確,宜家,灰姑娘很多...王子卻很少

所以,我唔會去爭奪王子身邊的寶座..

唔糸我唔中意王子..而糸看看自己..根本冇甘嘅本錢

即使爭到,都座得唔安穩....

 

 

                                               END

 

下一篇:情人节