2010-04-11 23:05:07 拼湊 + 尋找

超開心ㄉ...外加...thanks..辛苦啦



這兩天..

開心



初五..初六.



兩天..

挺開心ㄉ..

雖然不是兩天一夜...

但還是很快樂..

時間真ㄉ過很快ㄟ..一下我又要回家ㄌ

超級捨不得ㄉ啦..

嗯嗯..

忽然覺ㄉ昨天晚上感觸超多.




.

說真ㄉ啦 ..我能體諒你ㄉ感覺..只是..會滴咕啦..哈哈

只要是人都會阿...



 "     謝 寫     "   你啦...

也辛苦你啦



更謝謝你媽咪...幫我推推..

我扭傷ㄉ腳..好很多嚕..^^


還有阿..

妳妳妳...



昨天真ㄉ是現世報啦..

誰叫之前有人笑我...看我痛苦..

有一隻大動物..笑ㄉ開心ㄉ勒..

昨天妳媽咪..幫你...外加我幫你推推...很舒服吼..

技術不錯ㄅ

哈哈...


知道我那天ㄉ快感ㄌ拉!!








對嚕..


我ㄉ天燈..跟花燈啦...

還有欠ㄌㄧ年五個月ㄉ搖控飛機..還要控船啦..

要趕快還清ㄋㄟ..


.


好啦...要跟你說聲                    感    恩     嚕..

 

上一篇:續集~

下一篇:人多多ㄉ花燈