2008-12-07 21:21:43* FON ,, ”

,, 范逸臣-Don't Wanna (海角七號)

歌曲:Don't Wanna (海角七號主題曲)

作曲:范逸臣 作詞:宮尚義

So many time I've tired.Put in my heart and soul.Never good enough for you
很多次.我全心全意的投入.你卻從不覺得足夠


I'm sick of all your lies.It's time to realize
我厭倦了你的欺騙.是時候領悟

I'm better off without you
沒有你我會更好

Don't wanna be a fool and a slave
不想再像個傻子和奴隸一樣

To satisfy your needs
去滿足你的要求

Not wanna waste my time and my life
不想再浪費我的時間和生命

To settle in your dreams
在你的夢中被你安排著

Your said it's over
你說這已經結束

It's never over
這從未結束

Tt's time for something new
是時候有新的開始

I tried so hard.To get this over
我努力的嘗試結束這一切

To follow something new
去追尋新的開始