2008-02-23 01:43:33evachao

2008年2月22號

今日我終於坐1點半既機去台灣,
開始新既一頁,
今日一早9點起身, 因為d野唸住再搭好小小
之後就去check in, 再去飲茶
之後我就去lu, 3點13分到台灣, 5點去度容瑩家
之後就去食dinner lu, 同埋買左d日常用品,
其實仲有小小野都仲未買, haha, 不過聽日自己行去行下之後買啦
由坐飛機開始, 我開始發現了一個人去另外一個地方住比較長時間, 原來都係lonely, 開始體會到原來森傑一個人去美國係會甘驚的
我都仲好d, 只係去榮瑩家, 雖然吾知係邊, 但係因為有帶足夠既cash,
所以都好易就到目的地, 坐taxi嘛
不知不覺間係台灣會覺得好悶,
同埋好lonely的, 而家終於明你果時一個人住studio吾想返屋企既感覺啦
因為真係無人同你講野的, 吾怪之得你甘中意同d同學出去玩啦, (haha, 不過都ok既), 吾好甘悶嘛
或許今次黎台灣, 除了讀書外, 我仲可以學會更多吾同既想法或野
好期待的,
而家吾知聽日會做咩野, hehe...聽日起身先唸啦