2004-08-04 13:52:35

領略










依幾日都無update,
其實有好多野想寫,
但係都唔得閒,到得閒既時候,
又好似無左想寫既衝動~~
不過依幾日心情輕鬆左,
其實無發生過D咩事,
只係前兩日一覺訓醒,
睜開眼既時候,
個人好似諗通左好多野,
成個人有一種如釋重負既感覺。
以前對任何事總係好執著,
好介意身邊既人既想法,
正正因為甘而忽略左自己既感受。

每一個人都有自己既角色,
每一個角色都有自己既份內事,
有時我都會想去做下其他人,
不過依個世界無變身器,
既然角色唔能夠變,
我地唯一可以做既,
就係將自己既角色發揮到最好!
好多野我地都唔想面對,
但係唔想面對唔代表唔需要面對,
既然唔可以逃避,
甘就要懂得0係面對既同時苦中尋樂~~
早排我以為有D事我會解決唔黎,
我一直拖一直避,
點知當我選擇去面對既時候,
居然有出人意表既結局,
仲要係大團圓,真係一樂也!

其實好多事自己根本控制唔黎,
既然唔0係自己操縱範圍之內,
我又何苦傷神去諗?!
如果自己都唔能夠令自己開心,
甘點樣令身邊既人開心呢?
懂得放開既人先能夠真正擁有。

人雖然唔可以控制一切,
但係我地可以控制自己,
可以叫自己只記住開心既事,
我信每一個人都做得到,
我會努力去做,希望你都係!