2005-04-26 02:27:15Simon仔

25/4...

25/4

因為之前兩晚都訓得太少喇~所以今日訓左好耐…到左差唔多三點先起身~不過原來我仲有好多野未做架….唉…都唔知點死~『3c report + self reflection』『st individual paper』之後我就返左csc喇~講真~我好少自己一個返csc咁做野架~為係庶左唔駛留係屋企~一個唔可以釋放自己真正心情ge地方!!返到去就開始做野喇~而janice仲落左黎搵我tim呀~同佢傾左一陣計…多謝你呀~同佢傾左一陣~知道左佢一d野~亦都好似清楚了少少我依家做既係為左咩野!!今日返黎做左3c ge report….一陣會打埋個self reflection…希望順利啦!!之後出左去同edmond食飯…哈哈~同佢講左好多野呀~佢亦都好似因為聽左我講ge野而諗通左咁~咁就好喇!!我都想你開心架…之後就返左屋企喇~最後係csc都係冇做到我份self-reflection囉!!

聽左一兩日千嬅新碟…不過都未識得晒…因為太多野做喇~而且自己又有好多野諗…但今日真真正正睇返一次d歌詞…知道左…只有千嬅先知道我諗咩野~佢ge歌…每一首都同我都關…

超齡:『順逆境 仍在安心等待 月老的回應 共理想的對象看星 多晚亦有心情』à 就好似我依家咁…只可安心等待~仲有只要係同你做既~咩野都有心情...

詭異:『玩只是循例 明明是心照卻也心虧 幾餐飯流逝 回頭大可以當我兄弟』à係唔係過左一排…就會咩野事都可以當冇…真係可以做返好朋友好兄弟呢??

長信不如短訊:『誰對我差得我甘心認輸 當你大概好友亦不容 而你敢勾引我稱呼“傻豬” 我憤怒過轉眼又寬恕』à我相信…呢個世界除左你之外~冇人可以呃左我咁多次都可以令我一次又一次原諒佢!!

烈女:『烈女不怕死 但憑傲氣 絕沒有必要呵你似歌姬知你好過了便要分離 沒有骨氣只會變奸妃』à好多人都會覺得我都已經同佢分開左…仲係度做咩野丫…如果人地已經當咩野事都冇~仲賴死唔走??冇骨氣!!

Single:『誰也絕不過你 和你鬥早心死 那最多可笑可怕也未算可悲 逢場做戲 當看雜技 到現在還是很配服你 幸福送到嘴邊 亦硬生生放棄』à雖然你口口聲墿話冇放棄過我…但…點解有呢個可以一齊ge機會你都唔要丫??

我等我在:『原諒我懷舊 無奈新的 不如舊 人為我輪候 仍為等他找來藉口 其後那回味 比故事長壽 若天生這麼 不會收手 情願 有個信仰 信就得救 除下 這個重量 自覺虛構』à我係…我一直都等…等你回心轉意~我等…所以我在你身邊!!

扭到十:『無論要傷心 或碎心 全部要放大發生 狂哭或怒罵 做要做到盡嘛』à我今次做既野的的確確比之前所有ge都黎得嚴重!!

風采依然:『從前是我討厭的 咖啡店 重來又覺得這裡 竟然不討厭 尤其是這天約定前度 見面』à為左你我有好多野都改變左…而為左見你…我可以做好多我唔做ge野!!

簡愛:『若曾精精彩彩拍過拖 還用憑真真假假計算麼 來日如孤孤單單那又如何 昨天得你喜歡我 今天我可一個過』à 我成日都係咁諗…不過到依家我都仲未做到…

長恨哥哥:『多得你 難為你 長期找我做個後備 成全你 祝福你 速速開發新園地』à難得你到左呢一刻斬有時會搵下我…仲有我想你知道你做ge決定一直我都好支持…

長痛不如短痛:『和你已分開怕真的和好 你已被我打了入天牢 誰料到今天當手機是寶 你隻字亦要洗去做不到』à分開左…但係都放唔低…想放低…但我做不到~

花與愛麗斯:『我愛你是餽贈是緣還是癮 這世界鑽研玫瑰未夠深』à到左呢一刻~我都唔知點解我可以咁鍾意你…為左你我做左好多我未做過ge…我做左好多唔岩但我堅持做既野~點解呀?

Single…係呢一個時係出得最好ge一張碟!!佢正正講出我ge心聲…