2005-04-22 03:30:25Simon仔

21/4...

21/4

尋晚訓得好好呀~不過就因為咁...因為訓過晒鐘囉~約左1330傾野…我返到去都1500喇~唔好意思呀各位…之後我盲同peni係學校hea下咁啦~而我仲叫狙peni陪我去牛下影印tim呀~同行仲有亞瑩呀!!之後我地就返左telford行下喇~佢地又陪左我去買紙做booklet…太好喇~之後我地行左k2 …a+ab…izzue等地方~而最後大家仲係cd舖hea左好耐囉~見到fiona出左碟…有少少想買~不過一諗聽日千嬅出…我就決定唔買喇!!不過好唔開心ge係…千嬅聽日出碟我都未必可以買到…因為今日影野又用左我一筆喇!!唉~冇晒錢喇!!之後我就返左
學校做野喇~幸好得朱ling幫手…我先可以咁快做左我想做ge野~之後就返屋企食飯喇~因為冇錢同太耐冇返喇~返到黎hea下hea就食飯喇~哈哈~之後就睇下電視咁…到媽媽佢地都睇完大長今我就開始做booklet喇~一整又整左幾個鐘…又三點喇~唉!!仲未訓tim…

今日知道左一樣野~有d唔開心呀!!不過咁又點丫…都係自己衰…我知係我抵死既~我都遇左有呢個結果架喇!!只好再黎過啦~~