2005-04-21 03:22:55Simon仔

16/4 - 20/4...

嘩~唔覺唔覺....5日冇打日記喇~哈哈~~冇辦法啦~因為真係好忙呀!!

16/4

今日係第一日攞到個booth呀~而今日我就去左derek屋企攞左d發泡膠板仲有d竹返學~攪攪下到左學校close…今日冇去打波呀!但係就去左亞小度做返我地尋晚冇做ge野~哈!!之唔係打牌囉~我地仲學人打天光tim呀~

17/4

係亞小度起身已經1400喇~之後返左學校做board…又因為derek講既野唔開心~好似係因為我而阻左佢ge去向咁…所以我決定自己走!!係呢個時候billy亞哥打俾我…佢問我今晚唱k or not…而我又咁岩唔開心…唔駛問都知我會去啦~而佢就係hall度由1500等到1900…之後過左灣仔唱~仲有nic nic佢地tim呀!!唱到0300先返到屋企呀!!而又要攪board d野喎!又冇得訓喇~

18/4

今日唔知醒呀~過左北角買紙之後約埋derek一齊返學~同左derek去食lunch…之後1500先返到去…不過我就做返好多野黎補數…今日全日都做做做…唉!!又因為小小佢俾人反鎖…derek去左救佢…就因為咁本來佢stay係telford…之後變左係土瓜灣做diss喇~最後我仲冇得同佢食飯tim…唉!!灰晒~聽日就last day喇~仲好似有好多野未做呀!!死…

19/4

今日一早同左derek上左翠林~因為要攞個model返去呀!我地仲搭的士tim呀~返到去我就放低d野~之後就去左準備一陣上堂present d野~係呢個時候derek話我知佢個電話係翠林囉~於是佢就的黎的去.返左去攞喇~1330去左上堂…present做左一半因為夠鐘stop左…下個week再繼續…可憐ge peni呀!!落去做board…多謝edric幫左我地手仲有陪左我咁耐…到2130都可以叫做攪掂…之後講返聽日個presentation同周圍埋睇下仲有冇野執…到左2300正式離開…搵左係main campus ge derek食野~而今日我地仲同亞傑同佢女朋友一齊過左灣仔食tim呀~哈哈!!之後返屋企喇~做份booklet做左我成晚…冇訓過又冇perpare自己個present喎~唉!!

20/4

大家呢幾日都係忙於我地個IP...到左今日終於叫做present左...鬆一口氣喇!!好耐都冇好似今日咁舒服喇~攪掂左個present大家係hall門口影相~好開心呀!!之後我就過左去搵derek喇~陪佢攪d野~之後我地就返左北角攞野之後上左翠林~佢就做diss...而我就休息...因為尋晚冇訓呀!!點知一上到去....變左大家一齊休息...到左2030先起身~佢做下野我就買野食~之後佢又係做野我就睇電視...哈哈~好耐冇試過咩野都唔做喇~好爽呀!!到左0030...閃!!講真~今日個presentation...不過不失啦~大家都盡左自己努力...成果有就當然係好啦~不過如果未如理想都唔緊要~起碼我地都gain左好多experience丫~學識左好多野~係毫係辛苦...中間亦有好多唔開心...好多argue...不過最後完成左...我真係好開心...係呢度我再一次多謝我ge組員...donald, c+, tammi, 亞傑~多謝你地呀!! 仲有2日exhibition 咋!!大家加油攪掂埋佢啦~