2005-04-16 06:28:49Simon仔

15/4...

今日原來應承左同derek食早餐...點知狩眼訓喇~佢打埋俾我我都起唔到身!!sorri呀~一訓...1230喇~又因為咁...又遲左返學喇~不過好彩原先約好左又因為有人唔知而冇傾...咁即係我冇遲啦~哈哈!!之後就同媽媽去左飲茶喇~之後返學~早左少少返去...見到今日set個booth 同佢地次數講既又唔同左喇~佢地短短兩個星期內改左4次喇~而我亦因為佢每一次既改動而改我地個design...唉...今次見到...就連我都唔知點算好~今次死喇!!之後我地就上左去聽brifing啦~點知佢地都未perpare好就學人做brifing喇~唉!!佢地三個講既野可以完全唔同囉~咁我地可以點呢??之後就落左去hall睇我地個位喇~諗左好耐都諗唔到...之後我盲同peni上左慈中搵ken poon攞返我地sp d infomation喇~都攪左成個鐘呀!!之後就join返大家過左北角買紙喇~終於都叫做買到...不過就因為個頂唔知點而冇買...買完我就過左土瓜灣喇~因為約左打牌呀!!過到去食完飯...講講下就講左我個ip...俾左大家睇我地份booklet...發現好多問題囉~之後大家就幫我係咁改...我亦都有同佢地討論...希望改得少d啦~但奈何太多問題喇~而且佢地三個對我一個...攪到我地連牌都冇打...就做左我地份booklet...又因為係咁俾佢地插...當donald打黎ge時候就攞左佢黎出氣...sorry呀!!之後再打俾donald問下佢我地可以點改份野呀之類...0215左右就走左喇~返到屋企...沖完個涼就開始再打返份booklet喇~唉...尋晚先自己一個係度print呀~排呀!打呀~今日又做多一次~好慘...之前做既野冇晒...不過冇辦法啦~只好打啦~到左呢一刻..0611宨終於都打晒喇~冇得訓...聽日又要返去做board啦~又要諗下個頂點算好喎~人都癲呀!!