2006-03-18 22:28:53﹏檸

18/3

自從轉左日記...........都好耐冇上過黎,,,
哈哈*見得閒......上黎發返篇報~~~

近排...........都唔錯~~
呵呵*只不過係之前隻腳拗柴....
到依家都未好返姐,,,,,,2005年既10月到依家....
死得,,,,,,如果依家再拗多次,,就真係手尾長=___=""

心情,,,,都幾happy......不過有時..唔知點解,,
會有種,,,不安....or.....灰灰地既feel....
好似負荷過重咁=0=""..........

我知呢個日記,,,會冇人睇.......先打係度~~=v=

就黎test.........仲有一日,,,,,,我依家仲係部電腦面前
書,,冇點溫過................成績肯定創新低,,,
開心死~~~=,,=

==========================================

越黎越唔鐘意自己個班,,,,好煩好嘈,,,,,,
聽唔到都幾重要既兩科...sci,,,maths.......
sci,,就黎激走小張張架na,,,

唉,,,,灰哂........好老師係唔可以係我地呢度生存,,
俾人蝦........難得小張張仲咁好幫我地補課,,,
呢d老師,,係可立.........5隻手指數得哂,,
只可以話,,,,,,佢教著我地2C,,2D,,,唔好彩...
一有新老師就扔佢入黎我地呢兩班到......

==========================================
唉~~~~

朋友呢樣野真係令人又愛又恨...
想一生一世,但係好難做到
回憶係美好~但係呢d回憶已經過去左
人唔可以淨係活在過去.............
向前踏出一步,,,,
到最尾......你會發覺,,,你現在既生活,,朋友...
絕不會比以前遜色................

哈哈*唔關我事...只係咁o岩聽到,,,,,有感而發~