2005-02-10 03:01:25艾爾文

Mom

今天說出了跟你完全不合這樣的話,你聽到我的心碎了嗎?我真的好想跟你好好相處,分享我生命中每一份快樂與驚喜。但是你不懂,你不懂我的世界,你不懂我的快樂。你只是一而再的批評我,全世界你都看不順眼,全世界都不合你的意。我一點都不關心那些,我只要我的快樂,如果你也可以分享我的快樂,那才是完整的喜悅。


Stripped intro

I've waited a long time for this
It feels right now
Allow me to introduce myself
I want you to come a little closer
I'd like you to get to know me a little bit better
Meet the real me

Sorry you can't define me
Sorry I break the mold
Sorry that I speak my mind
Sorry don't do what I'm told
Sorry if I don't fake it
Sorry I come too real
I will never hide what I really feel

Huh, so here it is
No hype, no gloss, no pretense
Just me
Stripped