2007-06-26 21:28:20尜鮶妹...

樶洉一佽警告!!!!!!!!!!!!!!!

警告某人....
果D自以为可以扼遍全世界无知嘅亽!
警告你地嘅无知...!
警告你唔好再搞风搞雨!
我,系亽...
唔系你....亽面兽心..
(虚假到不得了!)
我有感受,
我嘅容忍限度系有限囖!
唔系你..!
你以为扮嗮可怜就可以扼嗮全世界亽咩...?
你以为扮嗮可怜就可以将你自己做过嘅"好事"掩饰咩?
你以为扮嗮可怜就可以揾我做掩饰甚至其他亽...?
你究竟知唔知道咩叫做旁观者清,当局者迷啊???
你知唔知道你讲过太多嘅大话喇..
你知唔知道因为呢D大话搞到你自己都已经分唔清自己边句系真边句系假!
你...?
好假好假囖````
以为某D嘢角色掉换就可以置身事外.?
就可以当咩事都无发生过咩...?
米将我唸到太天真,更加米将其他亽唸到太天真!
到转头,你会发觉天真果嗰系你!









我,仲当你系我F...
即使你做嘚太多贱格嘅嘢,.
我都唔踢爆你...!
不过亽,有时唔好欺人太甚囖!
我...
由呢一刻开始,
我唔会当你系F....
事不过三,
你,已经倆次啦````
所以呢!再俾我知道你做嘅好事...!
唔好怪我绝!!!!!!


我就系我...
我唔识好似你咁虚假,塑造一嗰可怜,无知嘅角色!
呢篇嘢写嘚出离...
我就预咗你会睇到..!
心虚嘅话,你就周围同亽讲...
制造D舆论囖!
咁只会显嘚你好怯好怯!




即管制造多D是非!
唔好以为我咩都唔知啊!
你要知道一样嘢系...
我唔系你想象中嘅蠢,
唔系你想像中天真!
面系亽地俾嘎.!
架系自己丢囖!
请珍惜我俾你嘅机会!
最后一次...!
你无必要周围话我les!...(至于"你"系指边嗰,自己心中有数!我无指明道性,心虚嘅话,都系果句!米又周围同亽讲话我屈你,话我乱讲嘢咯)
边嗰les你自己心知囖!
至于我同我隔离位,,,
我只可以讲系:我地系好好嘅朋友囖!
just friend forever!(睇唔明英文自己去查字典!或者你有权继续表演你嘅看家本领-----扮无知)!
我,清者自清,无必要解释,要解释嘅就系咁多!




ps:呢度讲嘅,我要生命就系主角并唔系彭尐姐,
系另有其亽!
唔该一D唔关事嘅亽,睇完之后周围搬弄是非,
危言耸听,!毕竟学级长话斋,
唔关你事嘅,自然唔知道发生咩事!











最后,我要讲嘅就系,
清者自清!
请你唔好再欺人太甚!!

尜鮶妹... 2007-06-26 21:45:30

心虚啲象征:`写成咁,仲唔系讲我?`
唔关事嘅亽,唔好自作多情!
关事嘅亽,好自为之!