2008-01-11 21:33:00edward

08新開始

終於都要實踐係07為自己立下的目標..開始左幾日..感覺異常輕鬆..點解呢..我都唔知..可能是劉永恩吧..同佢坐左3日..終於都可以搵個女仔俾我串下啦..每次見到佢o的測驗卷..我就哈哈......之後果o的唔講啦..換來的都係俾佢打啦..扯條呔..同埋好多個狗字啦..真係俾佢煩死..俾佢打既時間仲多過串佢的時間..不過我卻懂得苦中作樂..哈哈..我的成績會不會被她影響??不會吧..因為真正上堂的時候佢都唔會點樣騷擾我..慢慢地已融入同學之間..我的負能量開始釋放..所以08年是屬於我的一年..表現自己的一年..果然做自己能夠勝任的事..比自己不能負擔的事更好..為我的兩年制生物醫學高級文憑或者另外既chem分析高級文憑..讀那個都冇所謂..其實可以的話..兩個我都讀晒就好啦..加油..我知我可以的..另外一個是為我的阿哥而感動..佢終於都像一個有成擔的男人..幼年常在籃球場看他發光發熱..尋日去灣仔食飯..岩岩經過修頓球場..見到佢同人打波..睇左陣..光芒依舊存在..不同的是與人的交流..我是最清楚的..當家中那位男人不再成擔時..阿哥已開始成擔我們一家了..這是我值得學習的..最後我終於可以與舊眼鏡say goodbye同埋..林海峰..我等待你2月的talk show--林海峰是但蹹求其大合唱