2006-11-07 00:51:52大頭b

Let go?

雖然我叫佢考慮多一次,再答覆我

但我好明白,佢已經有左決定,而我亦清楚他喜歡她...只是我哀求,佢唔忍心拒絕

我從未想過自己會有咁既舉動,我知道自己好儍,但當想到要同佢分手,我真係好唔捨得

我亦明白若果佢選擇同我一齊,難保唔會有下次...同佢傾過佢d情史(我都唔明點解可以同佢傾到,無諗過自己可以咁大方),先知佢幾花心

我真的很想拿點勇氣出來,同佢講bye,我都唔想見佢咁煩惱...奈何我未能咁灑脫

很想釋放自己,讓大家快樂,但這一刻,我做不到,還需要時間

今日我第一次去求籤,我覺得好準(但算命就麻麻)
佢叫我讓他出去睇,睇完佢可能會返轉頭...

Dun want to let go at this stage
but the world is telling me to give up

好煩~但阿Q 些想,人生是要有經歷,才會覺得豐富

請給我一點時間