2005-02-10 20:05:45\(TvT)/

。大年初一。恭喜發財。

上午 04:44 2005/2/10

大年初一。好日子!
未到年初一,我都收鰦好幾百塊錢鮋利是。不過三分一用鰦。

我唸呢個係我有生以來最悶的新年。坐鰠屋企睇tv、睇台灣綜藝節目。悶得發慌。

唉唉唉‥‥‥‥
係悶到依家都唔知打乜好。係囉。星期六會上阿q 度學「批盪」囉!

人大個鰦。好多№都同以前唔同鰦lu。以前一早被人叫起身。然後食早飯。成日係食齋嫁!
齋,加亳油生菜。好無癮!但卻會令人懷念。。我次次都淨食生菜鮋。
但唔知由幾時開始,年初一呢一餐多鰦碟肉,冇晒特色。

而成日食齋呢個point又係唔知幾時消失鰦,我今日食鰦雞翼囉。

所以又冇特色又悶。真係唔知做乜好。

尋晚都鰦隻碟出鈬學嫁。學日文嘛。自我增值。學成可以自己去日本,好玩好多鮋。咁我要環遊世界咪要學好耐外語?

我又想學手語喎。自我增值嘛!覺得學鰦手語好好多。可以鬧人唔出聲,講粗口都冇人知。
而且唔出聲可以好靜,又好神秘咁喎。
我今日被個tv 嘈到頭痛‥‥‥
真係慣鰦夜晚鮋寧靜‥‥‥‥‥‥