2006-03-04 16:35:11* editH`. ﹏×"❤

謝ELLA *3*





今日唔駛返學校補習*
唔慣 =/=" 唔慣冇得見你 XP"



同ELLA 傾MSN,
講開介手既野.. 佢同我講,,

_________________________________________________________________________



咁如果你一吾開就介,你個人生只係只左好短時間,將來一定會有更多更多既事會令你吾開心,又介,咁你仲有幾多地方俾你介,吾會冇人介意,最少我介意,因為你係我個FD,,你咁樣,我吾會介咩?係,你介,痛既吾係我,我冇乜好介意,但我吾想我個FD係乜野吾開心就自殘,係咪介左你就會開心番?吾會,反而留下一條疤痕,你每次望住佢,你就一定會回憶番因為乜野而去介手,留低呢條疤痕,到時,你點都吾會忘記得到,到你第日大個諗清楚左,望住個疤痕只會笑自己當時太無知,做d咁傻ge野


_________________________________________________________________________

好開心.. 呢個世界好似只有佢關心我.. /.

同埋.. 講左我唔再同[人]講野既理由..   講左出黎,
超舒服=] 不過請馮小姐唔好講比人聽呀..


真係唔好講, 唔該丫=(

唔駛SIDE 口水叫我唔好轉校.. 冇用GA..~
&唔好踩佢啦.. 你真係.. XP"














請唔好再SIDE 時間啦* 廢GA..~

當初你的決定,是你幼稚*