2006-03-04 14:53:49* editH`. ﹏×"❤

回憶錄*


回憶錄* 不太多.. 但不會再有*





-週會* 一起笑, 我只記得我曾趟在你肩上。 直到最後*
-平安夜在CWB 遇見你.. 我話要同你食飯.. 你叫我下年平安夜約你*

-星期六回校補習, 見到你.. 主動同你一齊搭車.. 放學白痴地等埋你*

-一齊搭車, 你有你做野,我有我做野*
-家政堂, 爭打蛋*
-體育堂, 你一路打魚毛球,我一路支持你*

-你哭, 我鼓勵你*
-上堂望住你, 你話我*



2006年2月7日* 一切都過去。





這一切一切都可以哭死我。
越問越傷心, 明明無餘地再  [過問]*




來忘掉錯對..來懷念過去=]
曾共渡患難日子(總有樂趣))*