2006-03-03 21:40:27* editH`. ﹏×"❤

介手*


[[*當眼淚流過, 便有我..伴你麼?..










ENG*2 OK 低B.. 同學宜玩玩玩!

週會* WA!擺明2C 最好的.. D評判係咪玩針對GA*
問答又冇我地份LO..




RECESS* 只有10 分鐘..

VA*2 MZ YU 去左帶隊.. 去左2E*
好無聊.. 李先生畫畫好令 *V*



之後去左圖書館,        唔好再玩唔該*

LUNCH* 傾傾傾.. 越傾越燜, 老作仲要爆我D野LO..*
 SAD*




MATHZ* ELLA 唔借介刀比我LO.. 唯有用自己果把..

IS*2 介手.. 把野生[秀] LO.. 遲D個傷口肯定發炎~





放學同娜,娟去藍灣食野*

- 之後去買介刀。






痛, 真可麻木自己?*









以後我(只想一個人))*
如[傷口]深到任誰望,我都不敢看人!



忘掉了怎憎一個人,
還灰得可怕誰來扶助一把也不信任..






我唔知點解你會知我介手LO..

得啦.. 總之唔駛你理* 死又好,點都好, 同你無關。
我唔希望我既喜怒哀樂再影響到你D咩*











PS 今日有個好消息, 阿姨今日生左BABI 喇.. 順產=]

十萬個快樂 >V<"