2005-02-15 22:14:30

情人節~

星期六...唔知醒~ 即刻快d出去..同左組員一齊去左樹華牧師家~食左好多蘿蔔糕~同pizza hut~ 之後我就搭車去左mos..嘩..行左個大運因為行遠左好多!!去左一個朋友..哈..估唔到做得成朋友~(其實都好似媽媽既感覺)既claire家中賀年傾計~...同埋拿了patrick既手信~ 希望claire身體健康~約了3月再找找你^_^...之後去左細uncle家..又食...睇睇dvd...又去左酒樓食飯...2圍枱~^.^好忙碌又開心既一日~

星期日早上唸住最後一日可以訓得好晏...點知媽咪同我傾電話.....雖然我地成日都傾計啦~不過今次講既野唔同...令我喊同有d唔開心~之後我去左飲茶..不過都無咩心機食野~而好奇怪'你'無打電話比我..我都無打電話比'你'..因為我唔想比'你'知道我既唔開心..同埋.唔想講呢..哈哈

終於'你'打比我了...唔...我琴日話好想去打badminton...原來你一早起身去book左場..終於去左lrt station..你一句問我咩事唔開心..嘩...好驚喎..d眼淚汪汪~~快d打波先.....結果'你'追問左好耐好耐...我就講左比'你'知道啦..嘩...估唔到d眼淚不停..講左好耐好耐..可能我講左d野令你心痛令你唔開心@.@..希望'你'講既野做得到~ '你'話感情更進一步...哈哈...祈禱祈求主幫助!!

星期一返工...早上收到大利是^.^ lunch同左boss佢地去飲茶~放工了...'你'今日請左假..^.^'你'係地鐵站等我好耐...哈...'你'的對白同手拿住既花個樣好好笑^.^ 人群中見到你..我地去左tst hotel 因為買左ticket食buffet...哈..第一句就比你笑死~......都好靚又有氣氛..未食野前..我打開你送比我既禮物..多謝#.#
有dancing睇..幾好睇喎..之後仲有抽獎!!好緊張..無錯..好似係我地最笑得開心同投入..(因為我地no.既左右都有gift了*.*)結果.....woo~ 係我失望同等左好耐之時..'你'叫我快d祈禱..依!!!!嘩..last真係我地..我地有我想要既大獎!!!!!@____@ ||||開心死~坐車回家....早d啦要因為要返工...街上人人都一對對咁..唔~呢d係咪上天既安排呢..感覺好特別~

唔...我知道'你'對我好好...好好...好好~ ^___^|||
我會記得全晚既對白同情景.......哈哈

有開心..又有唔開心...希望永遠都開心.......#.#

'你'都一樣~

簡單~健康~愉快....我永遠想要既野...^_____^

又要努力工作了!!

詠上