2006-11-26 23:13:58小山

墨攻

一早食十分豐富既早餐
同tha 3個人睇墨攻
劉德華同吳奇隆都好有型
「兼愛」= 不懂選擇該愛既人?
最後都無得到happy ending
所有好人都死了
戰爭中...人的生命又算甚麼?

同tha行左幾個hrs
點解唔可以陪我去食飯?
您又唔去...妳又唔去
只有我去...我唔想...
其實我並不是想發脾氣
我只是想...一個是我最親近既人
一個係我既好朋友
點解唔可以當陪下我?!

同康、文如dinner
談到宗教、婚姻、工作、未來...
希望大家都會幸福
去左x-land
打鼓、擲波波、賽車~ 哈哈~ relax!
時日過去
我們都成長了
也找到了自己的幸福...