2005-09-12 19:20:05不加思想既瓜..

石澳

係9月9日~~我同我D FDS仲有我老婆B~~一齊去左石澳燒野食~~~
今次係由阿德諗~~~原本以為唔夠燒D野~~因為得每人十粒丸~~不過都唔知班友~~攪咩鬼~~每人十粒都唔知有冇~~阿夫同秉程啦兩條友仔~~完全
冇燒野~~咁好過份LAW~~所以令D野食都叫燒哂~~咁上下~~~
GD GD 好好好..之後玩左好多~~GAME~不過 PLAY PLAY
下生仔..玩左D唔知咩既GAME~~攪到我冇哂引~~同老婆都唔想PLAY
之後佢地唔PLAY我咪同其他人一齊PLAY『禁麵TOY』LAW~~
不過因為我冇帶眼鏡~~根本咩都見唔到係咁LOST~~~之後加左秉程入黎
佢勁狗~~係咁用身..擋D光~~攪到我完全C唔到~~之後我有D好無奈~~
咪唔玩LAW~~可能係人都覺佢狗LA~~SO 之後就個個都唔PLAY
之後..攪到BB有D唔開心~~佢一個人走左去沙灘~~我之後係沙灘找返去
就決定同佢SWEET下LA~~佢又開心返少少:LA~~~不過大隊都落哂黎
好在~~都冇人過黎阻住我地~~令我地可以SWEET~~個幾鐘LA~~
好正呀~~~>ˍ<~~YEAH~~之後..7點幾度..走LA~~~
送左BB返HOME~~都成10點幾LA~~返到自己HOME~~嘩
差唔多11..LA~~沖完涼~~就訓左LA~~到真係醒個時都成夜晚6點
咁上下LA~~~~真係勁~~

P.S~~不過有個鐵人仲勁..叫阿阮佢係8號開始就冇訓過~~~仲要10號回到家都係由10點訓到2點~~~~~~啦D人係咪癲架~~~癲架~~~